طراحی سایت فروشگاهی - مروری بر اصول اولیه خدمات طراحی سایت - طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

اگر فروش آنلاین ندارید، روی تولید محتوا و تصاویر جذاب وقت بگذارید. برای اجرای حرفه‌ای‌تر این مرحله، تیم ویترین می‌تواند به شما کمک کند.

داشتن یک وب سایت دیگر کافی نیست! رقابت در فضای آنلاین شدید است، بنابراین تنها راه برجسته شدن، داشتن سایتی است که توجه را به خود جلب کند و تجربه کاربری بصری را برای بازدیدکنندگان فراهم کند.

آیا شما به اطلاعات من در وب سایت دسترسی کامل دارید ؟ بله، باتوجه به اینکه امنیت وب سایت و اطلاعات شما، همچنین پشتیبانی فنی سایت شما بر عهده ما می‌باشد، تیم رویا وردپرس بصورت کامل دسترسی به اطلاعات و زیر ساخت سایت دارد.

قیمت طراحی سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر یک سایت با امکانات پایه برایتان کفایت می‌کند، مشخصا نیازی نیست هزینه زیادی بپردازید؛ اما اگر یک سایت کاملا اختصاصی بخواهید، باید هزینه مشخصی را پرداخت کنید.

اصلی‌ترین دلیل اینه که زیرساخت فنی که ویترین از اون‌ها استفاده می‌کنه هزینه‌های ماهانه داره. شما از هر طریقی که سایت طراحی کنید، چه خودتون کدنویسی کنید چه شرکت دیگه‌ای این کار رو انجام بده، باید هزینه‌های هاست و سرور و دامنه رو به‌صورت ماهانه بپردازید. ویترین هم از این هزینه‌ها استثنا نیست.

یک شرکت طراحی وب سایت، آژانسی است که در ایجاد و نگهداری وب سایت های حرفه ای برای برندها به جهت دستیابی به مخاطبان خود و تسریع رشد آنلاین آن ها تخصص دارد. آنها فرآیندهای مختلف را انجام میدهند، تجسم می کنند، برنامه ریزی می کنند و مجموعه ای از فایل های الکترونیکی را ایجاد می کنند که تمام عناصر بصری سایت شما را کنترل تشکیل می دهد تا تجربه کاربری جذابی را برای بازدیدکنندگان شما فراهم کند.

بعد از اتمام طراحی سایت مشکلات احتمالی پیش خواهد آمد که سایت نیاز به پشتیبانی خواهد داشت. در حالتی که یک فرد سایت را طراحی میکند به خاطر رسمی نبودن قرارداد یا ثابت نبودن شرایط کاری فرد، پشتیبانی سایت عمدتاً با مشکل مواجه میشود. حتماً این موضوع را از خیلی ها شنیدید یا شاید برای خودتان پیش آمده که فرد طراح سایت به کشور دیگر مهاجرت کرده یا دیگر کار طراحی سایت انجام نمی دهد یا اصلاً فرد طراح سایت در دسترس نیست و امکان پاسخگویی ندارد.

۱۴ روز رایگان امکانات ویترین را آزمایش کنید و بعد تصمیم بگیرید

فرقی نمی‌کند فروشگاه اینترنتی شما چه تعداد سفارش دارد. سرورهای مقیاس‌پذیر ویترین می‌تواند همپای رشد کسب‌وکار شما، منابع لازم برای میزبانی از وبسایت شما را تأمین کند.

تیم پشتیبانی ویترین در مسیر طراحی سایت همراه شماست و آموزش‌های مختلفی برای مدیریت سایت و فروشگاه اینترنتی در اختیار شما می‌گذارد.

چرا هزینه‌های ویترین به صورت اشتراک ماهانه دریافت می‌شه؟

طراحی گرافیکی صفحات تماس با ما، درباره با ما، قوانین و مقررات

عمدتاً در سایت هایی که توسط فرد طراحی می شود، بعد از اتمام طراحی بروزرسانی انجام نخواهد شد و سایت به صورت پکیجی فروخته شده و خدمات جانبی انجام نخواهد شد.

چرا و چگونه به صورت رایگان فالوور‌های اینستاگرام خودمان را زیاد کنیم؟
چه زمانی به خدمات بهترین شرکت طراحی وب سایت نیاز دارید؟

افزودن امکان سئو در برگه‌ها، مقالات و محصولات امکان بررسی محتوا و ارائه پیشنهاد در جهت رفع مشکلات امکان ارائه پیشنهاد اینجا کلیک کنید در جهت بهینه‌سازی محتوا مقالات، محصولات، برگه‌ها و دوره‌ها دارای امکان رنگ‌بندی محتوایی که بهینه می‌شوند.

اگر هاست و دامین داشته باشم از هزینه پکیج‌ها کسر می‌شود ؟ اگر شما قبلا دامین خود را ثبت نموده‌اید، این هزینه از پکیج شما کسر می‌شد. اما شرط داشتن پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته یکساله وب سایت شما، استفاده از هاست‌های اختصاصی ارائه شد در پکیج‌ها می‌باشد تا براساس تعهد تیم رویا منبع مقاله وردپرس در ارائه خدمات باکیفیت رضایت شما و دیگر مشتریان را جلب نمائیم.

۲۴ ساعته سفارش می‌گیرید؟ در بسته حرفه‌ای و طلایی ویترین یک پشتیبان اختصاصی با شما همراه می‌کنیم.

اصلی‌ترین دلیل اینه که اینجا کلیک کنید زیرساخت فنی که ویترین از اون‌ها استفاده می‌کنه هزینه‌های ماهانه داره. شما از هر طریقی که سایت طراحی کنید، چه خودتون کدنویسی کنید چه شرکت دیگه‌ای این کار رو انجام بده، باید هزینه‌های هاست و سرور و دامنه رو به‌صورت ماهانه بپردازید. ویترین هم از این هزینه‌ها استثنا نیست.

چرا هزینه ویترین در مقایسه با شرکت‌های طراحی سایت کمتره؟

قیمت طراحی سایت ارزان از ۵۰ هزار تومان  الی ۲۵۰ هزار تومان قابل تغییر است. 

اتفاقی که می‌افتد این است که قیمت محصولات در سایت بدون تخفیف است و هر کسی وارد صفحه محصولات تخفیف خورده شود قیمت بدون تخفیف می‌بیند اما وقتی کاربران اینستاگرام روی آن لینک کلیک کنند و وارد سایت شوند، قیمت تخفیف خورده را مشاهده می‌کنند.

بر همین اساس اگر برای شما این امر اهمیت بسیار زیادی دارد، در مورد اصول و خدمات سئو با شرکت مورد نظر خود صحبت کنید تا از رعایت کردن آن اطمینان کافی را به دست آورید. برای اینکه شما با اصول سئو در سایت ها آشنا شوید، آموزش سئو می تواند گزینه خوبی باشد.

چطور می‌تونم ترکیبی متفاوت از امکانات بسته‌های فعلی رو خریداری کنم؟

در سی فایو ۲ نوع تعرفه وجود دارد که شما بسته به نیاز خودتان می‌توانید یکی از این تعرفه‌ها را انتخاب کنید.

بله روی قالب های فروشگاهی سی فایو درگاه پرداخت زرین پال فعال است علاوه بر این در صورت درخواست کاربر سایر درگاه های بانکی روی سایت کاربر نصب و تنظیم می گردد.

دقت داشته باشید که مواردی مثل تولید محتوا، وارد کردن محصولات در سایت، طراحی گرافیکی، سئو یا ادمین سایت جزء وظایف اکانت منیجر نیست. لطفا برای دریافت این خدمات با ما تماس بگیرید.

یک معرفی کوتاه منبع از محیط پنل مدیریت انجام می‌شود و سپس می‌توانید مدیریت کامل سایت خودتان را در اختیار بگیرید.

Report this wiki page